Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:50
6 צעדים להחזיר נישואין מין וליהנות רומנטיקה

צוללת בעבודה, מדגישים תכופים, מחלות סומטיות - כל זה מאוכלס בחוזקה בחיים, כפי שאנו מעורר, אדם מודרני. בקשר עם הלחץ, כפי שיש לנו חריגה גירוד, נסיבות חברתיות או פנים מעת לעת זה גם קשה למצוא זמן רומנטיקה ומין.

התוכן של המאמר

1 6 צעדים למין בנישואין

עם הזמן, חוסר יחסי המין מחליש את הקשר בין בני זוג ולעתים קרובות, לשים את זה בעדינות, מוביל לקרע או בבגידה. אבל איך לעשות את הניצוץ שוב, באופן כללי, פרצה, ומין הפך לאורח תכופים בחדר השינה? על זה לדבר בקפידה במאמר.

6 צעדים למין בניין

מצא זמן עבור עצמך

מעת לעת זה קורה מאוד קשה לסחוט רומנטיקה ומין בנישואין, במיוחד כאשר העבודה והילדים עומדים מאחורי גבו. תנאי מוקדם שכיח אשר יחסי מין מתופף בינוני במערכת יחסים היא ריכוז מוחלט במשימות יומיומיות, אשר, למעשה "לטרוף" תשוקה. אין צורך להצדיק קוצר יובש. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב למקום, לנסות כל כך להגיד להרחיב את הערכים בחיי המין שלך.

אתה יכול להתגבר על הפער בנישואין במספר דרכים. מצא אינטרסים חדשים שתצטרף אליך, חפשים ריכוז ותשומת לב.

אל תשכח ללכת על תאריכים, להראות ולבסוף לנשק אחד את השני. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ההחלטה קושי עדיין, בסופו של דבר, קיים.ראשית, רגוע לדון עם בן הזוג, או, כפי שכולם מובנים, בן הזוג, המיקום הנוכחי. אחרי, תן ​​לכולם להביע את גירסתו של תנאי מוקדם עבור שני השותף. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לנסות עם כל זה לא ללכת לאדם, ובצדק כדי לדבר עם זה.

שלח תשומת לב לעובדה כי זה מוכנות וקנאות לשנות חיים אינטימיים לטובה, להציל רומנטיקה ותשוקה מינית.

למד אי שביעות רצון משלך

הקשה ביותר במערכת היחסים היא לא להיות פרנק, אבל עם עצמך. אנחנו, כדי chagrin, אינם גלויים להכיר את הטעויות שלך ואת חסרונות. וזה יהיה שווה את זה. יתר על כן - נשוי. אבל התנהגות זו יודעת גם כי היא מתחילה לבוא לידי ביטוי, הרסנית: תשוקה מינית ועניין זה בזה יורד, נראה כי רצון נראה כי מראש על עצמם לאדם אחר. מיד ולכן החזרת מפלרטטת, ביטוי של טיפול, חיבוקים תכופים - הדרך הנכונה סוף סוף להפעיל את החיים האינטימיים שלך.

שניהם אומללים: סקס עודף, השני הוא חוסר שלה. ומה הסיבה? ואת הסיבה ל"לחיים מנופחות "בהבדל בחוקות איברי המין ואגואיזם. אבל לא כולם אבודים. פעמים לשריפת אש, זה יהיה מספיק כדי לגעת בשותחן.עצה נוספת, אשר חילוף לעזוב ללא תשומת לב - דיון משותף ותכנון של יחסים רומנטיים או יחסי מין. וזה אפילו לא הכרחי לברזל כי אסטרטגיה זו עושה ציפייה בלתי נשכחת ומאריך את ההתרגשות, הנאה אחרי סקס. התכנון אינו תבוסה.

זה די קשה לך לשלם את זה, ולאחר מכן להשתמש penpius על הנייר: להוביל את alogy, לפי סוג צ 'אט, על גיליון גדול. COGDO כל התקציב ממוקם על המדפים, לבחור פתרון לפתרון: משחקי תפקידים, סיוע מיני, בדיקת דבש ולא.ד '.. במקום וההחלטה תוביל שוב למבוי סתום, ואז להתחיל את המעגל השני, תאורה על נייר כבר אפשרויות לתיקון המצב.

להביע את אהבתך יותר

למצוא כמה דקות, באופן כללי, להגיע לזכרונות. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא לזכור את תחילת היחסים שלנו, הנשיקה הראשונה, מאוהבת במבט, רגעים שגרמו לשביעות רצון זה מזה.

איסוף מוסמך רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם חסרי עניין ואבניים. אבל זה בדרך כלל לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

וברגע שניסו לענות על השאלה: "למה הכול נגמר?-.

בתחילה, שותפים הם לפלרטט מאוד. הם מחליפים SMS ארוטי, נמס עם רמזים, לעתים קרובות יותר צוחקים, נשיקות ועשויות. באופן כללי - כולם מנסים למשוך שותף כמו.

עם הזמן, במערכות יחסים, יש תקופה של נוחות, כאשר שותפים, ובמיוחד בני זוג, לא לראות את הגיוני במשחקים הבאים. באמת וכך אחרי הכל. עכשיו אסביר למה.לשקול את המצב. שלח תשומת לב לעובדה כי בן הזוג הוא לא כל כך פעיל במיטה ומזמן הזמן מסכים לעושר. כולם ברורים שהבן הזוג, הגברת הנורדית, מבקש מין קבוע, רועד בכל אוויר זה עם נפח מוצק של קמה סוטרה.

נסה יחד משהו חדש

איך לסבל את הרכילות: "שום דבר לא מצטרף לשנתיים הפחות, כדיון של השלישי". אני אגיד: "שום דבר לא הולך כמו שברים ביחס לפעילות המשותפת". הם אפילו יודעים שאתה אפילו חושב שהנישואים כבר לא חוסכים, לעשות משהו ביחד. אולי העובדה שיהיה משהו קורא ספרים, הליכי ערב או ריצה משותפת - לא משנה באיזו פעילות ייהנו. אבל כמו ספרים מתמקרים עם ריצה ומין? הכל פשוט מאוד. דירות דיסקרטיות במרכז

אתה יכול להישאר על המיטה תחת שמיכה אחת, ניזון זה לזה ולקרא לקרוא. ואפילו לא צריך לקרוא את זה מאמין לי, במשך זמן רב אתה לא, באופן כללי, מספיק: מגע של גופים, בסופו של דבר, מנער ומפחיד את הרגשות. לא לכל אחד לא סוד כי ספרים אתה יכול לשנות את השעון, מה שהופך אותו טקסים רגילים בימי שישי או ימי ראשון. ספורט משותף על עצמם מרגש.

ישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי ליסר לא יותר מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ו ליווי אישה בכיתה VIP הוא סימן של המצב.

גופים רטובים, נשימה כבדה ועור חשוף - נראה כמו תחילתו של סרט ארוטי.

אופציונלי ממה שאתה יכול לדלל את המונוטוניות - זה עובד. אבל עכשיו אני לא מדבר על התכנסויות במשרד, אבל על העובדה שאתה יכול לעשות את הידיים שלך. זה יכול להיות מוצרי עץ, עושה ממתקים או לגידול לחלוטין של הדגים הנדירים הנדירים ביותר.

נראה שזה נשמע באופן משפחתי, אבל הם מסוגלים להתאחד. תוכלו, בסופו של דבר, שואפים לשתף ביחד מחשבות, הישגים, עזרה, להפגין התעניינות וטיפול. מה הקשר עם רומנטיקה ומין? וכאלה - אין קרבה פיזית ללא חושני. עם זאת, ראוי להזכיר כי אז לקנות ספרים ולארגן קולנוע ביתי. כמובן, כולנו יודעים היטב מה המין שלך בידיים שלך.

לעבוד על התקשורת שלך

רגוע אינטימי לא משנה אלא מרתון מין בועה מאשר סוף סוף יהיה שותק. יש לציין כי יש צורך לדון במשותף כי אתה לא מרוצה נישואין, מה היית רוצה לחוות. הרפיה של קרבה היא אינטימית ונושאת קפדנית, אשר, ללא, כפי שאנו מבטאים, הדיון פולט יוביל לדאגה, וכמה מאיתנו, הוא רגיל לקרוא האשמות מופרכות.

בגלל הסיוט של הפער או הבגידה, בני הזוג לא להעלות את הנושא של מערכות יחסים. גם עם אי נוחות וחוסר שביעות רצון, שאלה זו לא נדונה. לכן, בעיקר, בלי ללכת מעבר להיקף, לא להאשים שותף, לקרוא על המדינה הפיזית והחושית שלך. ללא קשר למצב, זה עולה בקנה אחד להידון. כל קצת, כל פעולה.

יותר טוב ממה שאתה תחזק דיונים עם מחמאות, זיכרונות טובים על נעים, אינטימי, רגעים של היחסים שלך. יש לציין כי זה יעזור לתרגם בצורה חלקה את הנושא לתוך ארוטי שוב להעיר את התשוקה. בדרך כלל, במקום, באופן כללי, יהיה צורך במשך זמן מה כדי לפתור את הקושי. תשומת לב של העובדה כי בכל מקרה - להיות פתוח.

לחשוף עוד אישיות

זה nokonets באופן קבוע מסדיר את המסה בעצמו את המשמעות של הכל, כפי שהוקמה, forefront. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי מבלי להפגין את התמיכה, לא תוכל לעזור זה לזה להבין את הסיבות של קור. ללא interntterators, לא תוכל למצוא שיעור כי יהיה לאחד אותך. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את מה שנראה שהכל כל כך פשוט. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה אבל לחצות את עצמך מפעם לפעם זה קורה כל כך קשה.

Просмотров: 176 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar