Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:11
6 נסיבות שעבורו אתה רוצה לקיים יחסי מין עם לשעבר

למה אתה מושך אותך כל כך הרבה לאדם שכבר חצית את החיים שלך? אנו מבינים בטבע הרצון של סקס עם לשעבר.

התוכן של המאמר

1 למה אתה רוצה לקיים יחסי מין עם לשעבר 2 עומד משחק נר? 3 שאלות יסודיות 4 הסכם שלום 5 סקס עם לשעבר: סיפורים אמיתיים

למה אתה רוצה לקיים יחסי מין עם לשעבר

כי אתה רק צריך סקס

לאחר כל היתרונות והחסרונות, אתה באמת לוודא כי ההחלטה שלך היה נכון. בשבילך עם הבחור הזה לא בדרך. אין לך בא. ולהחזיר את המקרים האלה (גם אם הם היו בדרך כלל טובים, ואתה נפרדת כל כך הרבה) אתה בהחלט לא רוצה, אבל ... בשבילך אתה צריך סקס.

אולי סקס ללילה אחד עם בחור לא מוכר בשבילך לא מתאים. אתה לא יכול להירגע, בשבילך אתה צריך לגלות את השותף קרוב יותר, לפני המעבר למיטה.

נתנו את החוויה הזאת כדי להרגיש חופשי וסקסי ".

בשבילך יש צורך להרגיש

רבים מהם מנוהלים עם משימה זו טוב יותר מאשר לשעבר שלך. אבל אתה מבין שהעניין כאן הוא לא רק לא כל כך באורגזמה, כמו בתחושה של קרבה עם אדם אחר. באופן ספציפי, זה לא מספיק בשבילך, ואת היחסים החדשים באופק עדיין לא גלוי ..

הקרע לא הביא לך כאב

נפרדת רגועה ומרגיעה כמבוגרים, ברמה הנפשית, אנשים קבועים ובוגרים. אתה לא חושש כי חיבור אקראי ישבור פצעים כואבים (מאז אתה פשוט לא צריך אותם), וזה רצון להתחיל הכל בהתחלה. וכאשר אין סיכונים, אז למה לא לנסות?

כי אתה פשוט בודד

בפרט, זהו שריפה לנשים, שממנו לא סופר את הבחור (שהיה עכשיו לשעבר) לא ולא היו אנשים קרובים. לא חברות ולא חברים. אף אחד שיכול לתמוך. אף אחד לא יהיה אפשר ללכת לקולנוע או לבלות ערב נוח עם פיצה ויין. אף אחד לא יהיה אפשר לחלוק את ההנאות שלך ואת הצער.

בשבילך כינים כל כך שאתה לא מוכן לצפות יחסים הבאים. ועכשיו אתה כבר לוקח את הטלפון ולהשיג לשעבר שלך.

"כימיה" עדיין חי

במיוחד עם הבחור הזה גילית איזה תשוקה אמיתית. היו לך ניסויים משוגעים ביותר במיטה.

שאיפות אישיות בישראל הן קלות אם אתה מודל מסוגנן מאוקראינה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן לקבל מ 6200 $ לחודש.

אורגזמות מסיביות ותאריכים בלתי נשכחים ביותר.

לא משנה כמה ניסית להפריך מפורשת, אתה צריך להודות כי האיש הזה היה בקתה הטוב ביותר בחייך. זה אפילו לא הכרחי בשבילך. אתה רק רוצה לנסות לחוות את מה שקרה לו. "מה אם לעולם לא לעולם לא אהיה?"- לוחשת קול בראש שלך. וכאן היד מגיע שוב לטלפון ..

אתה מרמה את עצמך

הוא התחיל להיפגש עם השני, אבל אתה עדיין מאמין שהוא לא יכול לסלוח לך. מה שקיים יחסי מין עם האחר, הוא מייצג אותך. וגם כאשר הזמנה באה לנישואיו בשבילך, אתה ממשיך לשכנע את עצמך כי לא כל נגמר. מה יש לך סיכוי ..

אז, עצור! יקירתי, אתה מרגיש נהדר? זה עדיין לא היה רע לך תקוות ריקות שאתה להאכיל את עצמך לארוחת בוקר, צהריים וערב? אם לא נמאס לך לחיות בעולם שלך של פנטזיות לבזבז נוער?

נא להראות מוקד תשומת לב ולחפור, בסופו של דבר מהבית. או לוויברטור, או לאדם חדש.

יש משחק נר?2

הרצון להיות שוב בזרועותיו לא משאיר אותך. חברות כבר הביעו כמה עדין והזהיר כי הם לא תתמוך במיזם שלך. אתה מעונה ספקות ואינם יודעים איך לעשות. נסה להתנהג המתאים? לתת במקום?

מומחים מאמינים כי מעת לעת סקס עם לשעבר היא מחשבה מצוינת. וזה למה:

הוא ינהל ללא נווט

העבר כבר יודע את הגוף שלך, יודע מה מרגש אותך ויודע איך לספק הנאה בשבילך (טוב, לצוד להאמין בזה!). אם אין לך תלונות זה לזה ואתה יכול להישאר במערכת יחסים רעה לאחר החוויה, אז למה לא?

"אז שניכם מקבלים שותף ממשק, מי אתה מבין ואמון. בפרט, זה בוער במקרה זה, אם אתה לא מוכן להתחיל קשרים חדשים עדיין, "אומר sexopathologist רוד ליפסקי.

אתה יכול לסגור את הפרק הזה

"סקס פרידה יעזור לך לסגור לחלוטין את הנושא של היחסים שלך" - מסביר הפסיכולוג הקליני דרה בושמן. ברור, זה לא נוגע למקרים אלה כאשר אתה בקושי זחל מתוך יחסים תלויים שיתוף עד עכשיו אתה לא יכול ללמוד לחיות בלי חבר.

זה יותר טוב ממין לילה אחד עם זר

אם אוננות לא מספיק בשבילך, ומין ללילה אחד לא שלך, העבר יבוא להצלה! "במין עם לשעבר יש רמה מסוימת של נוחות וביטחון, אשר לא יכול להיות עם שותף חדש" - מאשרת את מומחה סקס ויחסים megan stubbs.

אבל מומחים גם לשקול את חובתם להזהיר אותך כי סקס עם exa יכול להביא הרבה צרות. לדוגמה:

זה יהיה קשה יותר לך לשבור את החיבור

"במהלך ואחרי סקס, חומרים כימיים כי לאגד לך. במקביל בגוף של נשים Oxytocin פועל יותר מאשר בגוף של גבר. לכן, אחרי סקס, הגברת יכולה להרגיש כאילו החיבור שלהם מתחיל להתחזק, בעוד האיש הכל יהיה שונה, "הוא מזהיר את המומחה רחל רייט.

כדאי לקרוא מה אי הבנה הוא כרוך עם העובדה כי הלב שלך יהיה שבור שוב?

זה ייתן לך תקווה לא נכונה

אתה חייב להבין את עצמך מראש כי סקס עם הראשון לא מבטיח כי הוא ירצה לחזור אליך. גם אם סקס הוא טוב מאוד.

"כאשר שותף אחד כבר התקדמה, והשני הוא לא, סקס אקראי יכול לגבות את האופטימיות הלא הולמת," אומר מטפל מין סטפני גרליך.

זה ייתן את התקווה הלא נכונה לשעבר

"ממשיך לקיים איתו יחסי מין, תוכלו רק לתת לו נסיבות נוספות להמשיך את הדגימות שלהם כדי לשמור אותך. ומאוחר יותר, הוא יכול להאשים אותך שאתה לשווא הציג אותו בתקווה הלא נכונה, "מזהיר ליפסקי.

העבר לא יכול להיות מזויף אותך ואת הרעיון של "לסבך" הגיע לראש שלי? לצאת על ריצה ולרוץ עד הזמן הזה מחשבה מטורף יאכל מתוך הראש שלך.

זה יהיה קשה יותר לך לתת את הדברים האלה

"מין מונע להתקדם ולהאריך את הזמן שבו אתה סגר בחשמל ליחסים חדשים", מזהיר מקס שארפי פסיכולוג קליני.

אתה לא יכול לשכוח את הראשון ופשוט התחלתי לצאת מן התהום של סבל וגעגועים על זה? לא סקס! הצטרף לרוץ לגברת המבקשת לבלות את הלילה עם רחמים לשעבר. בשבילך, שניהם הדרושים כפי שיש להשתמש בו.

השאלות העיקריות 3

לפני שאתה מקבל את ההחלטה הסופית, לבדוק איך אתה מוכן לאירוע מסוכן זה. אבל בדרך יוצאת דופן אחרי הלילה, למחרת בבוקר הרגשתי הקלה. נפרדנו מפחיד, היה הרבה כאב ועבירה. זה התחיל להיראות כי מקרים אלה היו טעות אחת נוראה.

אתה מפוכח?

שניכם מסכימים שהפרידה שלך היתה ההחלטה הנכונה?

אם זה לא המקרה, עדיף לנכות ממין. מצד שני, תוכלו לעשות דייסה כזו, כי תצטרך להיות מספיק זמן בשבילך.

אתה בהחלט לא רוצה להמשיך במקרים אלה?

לבזבז את זמנך ואת האנרגיה על אדם שאינו מחלק את השאיפות שלך הוא בלתי סביר. אז תבוא על הקליש הראשון שלו לפחות באיזו שעה ביום, בתקווה שזה ישנה משהו?

והוא רוצה להחזיר את העניינים שלך?

אם שניכם חולמים על ראוניון, הדגל בשבילך בידיים (והחבילה אינה קונדומים גרועים בנוסף). אם הוא מנסה להחזיר אותך, ולכן זה לא הכרחי, כדאי לבזבז זמן?

הסכם שלום 4

רוצה למנוע אי הבנות עם לשעבר ולעשות ללא דרמה מיותרת? ואז לדון בפרטים הבאים מראש:

הציפיות שלך הן מהפגישה הזאת ומהתקשרות הקרובה שלך; הרגשות שלך - על הפגישה הקרובה, יחסי העבר שלך ואת הקרע שלהם; משך הפגישות שלך - בין אם זה יהיה פעולה חד פעמית או שאתה רוצה להיות "מין חברים"; העסק שלך עם אחרים הוא מספר ביסודו של שותפים אחרים זה מזה (יש גם עניין של חששות לגבי הבריאות שלך ואת אמצעי מניעה.

אז הבננו. אבל תוכנית הפעולה שלך כבר קרה:

אל תתחתני את הסיבות שבהן השתנתה

אתה לא פשוט כל כך נפרדו, נכון? סקס לא היה רע, אבל ביחסים משהו לא היה לגמרי כי זה היה רוצה לך. אתה תוכל posstalgate ולזכור את העבר, אבל לא להיסחף. הפכת לשעבר, שכן היו תנאים מוקדמים.

המשך לנוע הלאה

או אחרת, אבל לעשות הכל כדי לשים את הנקודה במערכת היחסים שלך.לא לחפש זה את זה ביטוי "אני אתקשר אליך", "איכשהו לחזור" והכל רוח כזה. "תודה לך על הלילה הקריר. הפגישה האחרונה שלנו יצאה לא רע, "אפשרות זו מתאימה למצב שלך.לדבר עם חברים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, מה הולכים לחיוב להופיע במבט בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם בחורה בהירה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

ללכת לפסיכולוג. לספר קשרים יחד. התחל ללכת על תאריכים.

לראות את המילים

לא נראה כאילו שום דבר לא היה

זה מפתיע. לא סביר. וטיפש. מה קורה. זוהי ההחלטה המודעת שלך, את המין שהלכת מרצון. בוא בעצמך כמבוגרים שפשוט החליטו מעט ליהנות בסוף.

סקס עם לשעבר: סיפורים אמיתיים 5

מה יכול פגישה ספונטנית עם לשעבר שלה? זה יהיה מושפע על ידי אלה מיני אנונימי סיפורים בשבילך:

הקלה צפויה

"בשבילי, סקס עם הראשון הפך את הפתרון הטוב ביותר בחיי. זה נתן לי הרבה יותר ממה שחיכיתי - ועלייה בהערכה עצמית, ולאתחל מחדש. טוב, רק מצחיק!

באותו זמן לא זזתי או לאחור. תשובה לעצמך לשאלות שלאחר מכן: issious מתאים, לפלרטט ושיחות דרמטיות יכול להיות שמחה. אבל כאשר במהלך היום אתה מתעורר ואתה רואה פנים מוכרים על הכרית הסמוכה, כיף מיידי נעלמת. הכנה לקו העיקרי למין עם לשעבר: יש לקחת את ההחלטה הסופית בלעדית במוח מפוכח. אבל הלילה הזה הזכיר לי איך הוא עדיין בחור טוב, כמה טעמתי. וזה הבטיח לנו לחלק בשלווה.

המשחק לפי הכללים

"יש להתקין בוודאי הכללים. למה? מאז אחרת אין לך זמן להסתובב, כמו שאתה כבר במערכת יחסים ביחסים ושוב לריב על הזוטים ולחבר רפרוף. אחרי הכל, אנחנו לא רוצים את זה, לא?

לא לבצע את הטעויות שלי ולדבר מראש. ואז לא היה לי זמן להבהב בעין, כשהמסרים הברוטליים כבר כתבו לו שהוא איחר לנישואיהם של דודתי. לא, אתה לא צריך אושר כזה בשבילך. ".

Harakiri לא רוצה?

"מזלג לשעבר שלי, התבררנו להיות משוכים לשלב הזה" רק סקס ". זה היה מפחיד. בזמן שאתה במיטה, אתה מרגיש נהדר. ומאוחר יותר מגיע רגע של Harakiri חושני. תמיד. או שאתה, או שותף. וכך בכל פעם ".

תובנות אלוהית

"נסעתי למין עם הראשונים כדי להצדיק לעצמי ששכחתי אותו. אז התברר. הבנתי שאני כבר לא הגיוני לשפוך דמעות בגלל זה ולהטיל. ולפתע התברר שהמין איתו היה מספיק - ונראה לי שהוא היה בקתה הכי טובה בחיי!- דירות דיסקרטיות במרכז

הרפתקאות מוסתרים של בני זוג לשעבר

"במין עם בן זוג לשעבר יש משהו כל כך שובבה. נראה שנראינו באותו זמן, כשהתחילנו להיפגש. היה פלרטט, היתה פיתוי ותחושה מרגשת, כאילו היה לך רומן בצד.או שאתה פשוט לא צריך זמן ולא הרצון למצוא מישהו ולגלות. וכאן המחשבה על סקס עם הראשון מתחיל להיראות כזה בלגן ... צעצועי מין להניח כדי לספק את הצרכים המיניים ולהביא אותך לאורגזמה.

Просмотров: 148 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar