Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:11
איך לצלול בנאמנות חבר עם הידיים שלך: ביאור לנשים

נציג קומה יפה מעדיף לבחור אסטרטגיית הגשת. זה לא סוד לכל דבר מן הגברות, לשים את זה בעדינות, להסכים לקחת את היוזמה לידיים שלך, כי זה מטיל באחריות מסוימת. לשאת את ההתחייבויות - זה נטל כבד של כל הגברים, כי לפחות מעת לעת סוף סוף צריך להיות בסיוע וכך לומר לתלות את הכישורים המיוחדים שלהם.

התוכן של המאמר

1 שלב של הכשרת הכנה 2 נקי - התחייבות של Fourror 3 חומרי סיכה, כפי שאנו מבטאים, אין הרבה. 4 קבלות פנים ראשי

לא הרבה נשים ברורות איך לצלול בנאמנות חבר עם הידיים שלי. בגלל זה, תקריות להתרחש, אשר כוח גברים לא נותנים תשוקות עבור הכלי האינטימי שלהם. אבל אם אתה שולט כמה טכניקות רגילות ולהבין כמה כללים, תהליך זה יתחיל לשתח את שני השותפים.

צעד הכנה הכנה

טבעו של גבר הוא הגאווה והחולשה שלו. אני חייב לומר את זה כי להתייחס אליו נדרש עם כל הדיאטה שאליה אתה מסוגל רק. זכור כי יש הרבה בחורים אשר גם מעריץ האוזניים. והם לא יהיה לגמרי נגד שמיעה מחמאות בכתובת של חבר שלך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה העיקר כאן לא סוף סוף לסדר מחדש עם ropets ולבסוף להישאר כנים מאוד. לדוגמה, N ראוי לשבח את אורכו, אם למעשה הוא בינוני מאוד.

הכנה לליטוף ידני יותר עקרונות ממנה נוהל חפירה. נסו לעשות כל מה שהשותף שלך הוא מאה אחוז לְהִרָגַע. לא לטפס לתוך המכנסיים שלו כאשר הוא עסוק משהו בסיסי. שים לב שזה, באופן טבעי, זה יכול פשוט להחמיא, אבל באותו זמן, מעת לעת זה הופך, כפי שכולם יודעים, תנאי מוקדם הַקפָּדָה. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה האידיאלי ביותר לבסוף לבחור את הרגע שבו שניכם רגועים והוגדרו על קשר. ללטף את הידיים שלך - זה פרלוד טוב מול הקרבה. למרות מעת לעת Virtuoso החזקה של אמנות זו יכול להוביל באופן מלא לצפוי תוצאה - אורגזמה.

נקי - התחייבות של Fourora2

כל זה גם חששות סקס הוא חייב להיות לא סטרילי, אז לפחות כפי שהיינו מדברים, לא רצים. וזה לא רק על אברי המין, אם כי הוא עומד לצייד אחד מבורך, איך לעבוד, חדר האמבטיה נחוץ. ואכן, לשטוף את הידיים שלך הוא גם צריך, כי אתה לא יכול ודא שהם לא, באופן כללי, בוץ נותרה במהלך היום. אם אתה אהוב לא רוצה ללכת לשטוף, אבל, באופן כללי, זה רוצה לקבל הנאה, זה עדיין עדיין למצוא מועמדות נעימה. אחרי הכל, לגעת בידיך אל המלוכלך והחלפה חבר - משהו אחר הנאה.

חומרי סיכה לא חיים הרבה. 3

חומר סיכה הוא חלק בלתי נפרד מהקרבה.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. מספר, קונים הם בנים בטוחים, זה שהם רוצים לנצח נראה להופיע על החגיגה, מטפלת ישירות מתחת היד עם גברת יפה. הכנסה זו די די, כך שזה לגמרי כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

גם אם לא פורסם על ידי חדירה. סיכה נדרשת, כך שהמחלקה היתה חלקה קַל. במקרה הלא נעים, אתה מסתכן גורם כאב פעולות שלך להרוג את תשוקת הלוויין שלך. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי לבחור את הכספים על בסיס אקווה וללא פרמטרים נוספים - זה יהיה הרבה יותר קל, לשים את זה בעדינות, להבין מה בדיוק מרגיש השותף שלך.

קבלה ראשית 4

ראשית בשבילך אתה צריך למחוא כפיים במהירות עם התנועות שלך, אדם חווה רגשות נעימים. כולם יודעים את זה כדי להבין איך זה נכון גם ללעוס חבר עם הידיים שלך, אתה צריך אצבעות, בסופו של דבר, לסגור את תא המטען להלן ראשי. אז עם כל חיכוך, הבשר האחרון פשוט לזוז בכך. לא לסחוט תא המטען, ולא לאפשר סוף סוף להתלמוד באוויר.

מהירות התנועות יכולות להיות שונות, אבל גברים מעדיף לקצב הראשון היה, כפי שכולם יודעים, נמדדים, מואצת באופן שווה מאוד סוֹף. אפשרות זו תהיה טובה, כי העונג מסורתי הולך גָדֵל. מאוד מואצת ממש בהתחלה, אתה מסתכן קורא איך אנחנו רגילים לומר מגעיל רגשות, אז וזיכרונות ממה ניסיון כזה יהיה מרוח. כולם יודעים שלא ממהר, תן את השותף שלך, לשים את זה בעדינות, מכוון אותך. צפה מניקור שלך לא פגעה במשטח העדין של החבר ובראש. תודה לך בוודאות אל תגיד.

להעביר כיצד לבוא לידי ביטוי, יד לאורך תא המטען. אתה יכול לעשות תנועות לזמן קצר, מבלי להגיע לבסיס של חבר וריכוז גירוי ליד הראש. קרוב יותר את הסופי, יותר אינטנסיבי צריך להיות ללטף שלך. אתה יכול גם להיות בראשות, מעט גם לסחוט את היד שלך, כך ההתאמה של האצבעות לתא המטען היה גבוה יותר. זה תיצור את ההשפעה של "חור צר", אשר גברים כל כך שיגעון. אבל לתקן את הכוח כראוי, אחרת אתה פשוט לעודד חבר עם האהבה שלך.

גבירותי שיודעים איך לצלול בנאמנות חבר עם הידיים, לייעץ במהלך הסופי, לשים את זה בעדינות, להשעות את התנועות שלך. עם אורגזמה של גברים לא יש צורך להמשיך סוף סוף את התנועה של היד. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב למה זה יאלץ אותו, לשים את זה קצת, הבשיל מרגשות, במקביל, לא כל הזמן נעים. פשוט להתקשר במהירות ולאפשר לו להתיז את כל נוזלי הזרעים. שים לב כי בשום פניםך לא לגעת בראש, אם אתה לא רוצה את brunt שלך, איך לזעזע את הזרם. אם הכל הוא כדי לדבר נכון, אז התוצאה של הבדיקות שלך יהיה סוף סוף להיות מאה אחוז מרוצה ומרוצה מאדם שעדיין רוצה לקבל כזה הַפתָעָה. ובמקרה זה תדע מה צריך ללכת.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. עזרה לזוגות לבסוף לפתור קשיים בחיי סקסי.

סטטיסטיקה Pornight קובע כי גברים הם ההוצאות על צפייה רולים על 8 דקות. בערך 15 הם יותר לבזבז לבחור וידאו מתאים.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זה יותר נעים לבחור Escourttress כי יהיה להקצות את הרמה יעשה חברה נעימה.
נערות ליווי בחיפה

כמובן, כולנו יודעים היטב מה ניתן להסיק כי אוננות לוקח רק כמה דקות. זה זניח מספיק כדי לקבל הנאה מהתהליך - כמובן, התהליך מכוון לאורגזמה וכל. אבל בעזרת נשים, זה יכול להיות מתוקן! אם אתה יודע איך נאמנה בבקשה את החבר בידיים שלך, אתה יכול לספק אדם הנאה בלתי נשכחת למתוח אותו לנצח. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בשביל הכשרון של האורגזמה כדאי לעבור למסורתי גם, כפי שאנו מדברים כל הזמן, סקס אוראלי - זה יהיה סוף סוף להפוך את ההשלמה הטובה ביותר של התהליך!

Просмотров: 156 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar