Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

20:17
הכנסה "קר": שיטות שאישה יכולה להרוויח כסף על גברים, לא, איך להתבטא על ידי ביצוע מאמץ

העולם המודרני מסודר בצורה כזו שכולם רוצים לחיות בצורה מושלמת, אבל עם כל זה ללא מאמץ. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהוא נוגע לנציגים של מין חלש. זה לא כל הבנות המבקשות לבנות קריירה ולחפש איך אנחנו כל הזמן מדברים עם המיקום הגבוה ביותר, זה הרבה יותר קל למצוא אדם אשר יצליח לספק את כל הצרכים. אבל בהצלחה להתחתן או להגיע לתוכן יכול להיות רחוק לא הרבה, אבל יש טריקים של נשים כי יניחו את הגברת לעשות את המצב הכלכלי שלהם ללא מאמץ רב.

ראשית, נבין מה הוא עדיין נוכח, כפי שכולם אומרים, את הרעיון, הכנסה "קר", אם אנחנו מדברים על רווחים קלים על נציגים, כמו רבים באים לידי ביטוי, סקס חזק? אלה הם כספים כי אישה תהיה, יכול לקבל מאדם לא מוכר לחלוטין, ממש ברחוב, בזמן בלי שום אינטימיים וחובות אחרות. יש לציין כי כן, זה נשמע כמו שטויות, אבל זה אמיתי לחלוטין! כמו כן, הרווחים הם כל כך לדבר "חם" - הגברת יכולה, באופן כללי, לסמוך על התאריך הראשון, "חם" - אלה הם כספים כי הגברת מקבל את אהבתו בתמורה והניחה החוצה סניפי.

מהו הבסיס לרווחים "קר" על גברים?

מטבעו של הנערה ניחן קסם ואטרקטיביות - זה המכשיר העיקרי שלהם, כי אתה צריך להיות מסוגל לנצל נכונה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הגברים רוצים להיות גיבורים בטבע שלהם, לנסות לעשות זיכרונות לנציגים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חלש מין. את המשימה של הגברת - לתת לו, לשים את זה בעדינות, להרגיש את עצמו אלפא זכר, לספק הזדמנות להראות את המזל שלך או רווחה. תארו לעצמכם עובדה אחת, שבדרך כלל מדברת, המהות של שיטה יוצאת דופן של רווחים היא רק על פיתוח מלאכותי ומצבים שבהם אישה הופכת "חלש וזקוק לעזרה", ואדם מקבל את ההזדמנות להראות את עצמו בתפקיד "אביר ו המושיע ".

מה שעדיין צריך להיעשות, כך שהגברים נתנו כספים כאלה? תגובה בנאלן - שאל! זה ייראה סוף סוף כמו טיפש, אבל בעולם הוא יפה, איך טוב, כמו אנשים רבים חושבים, רבותות נדיבות שלא יעזבו את הגברת בצרות. ואם הקרנות לא ייתנו 1 או ה -5, אז, כפי שאנו מביעים, 6th או, כפי שאנו מדברים כל הזמן, השמיני בהחלט מסכים. העיקר הוא לא, באופן כללי, לפחד כישלונות, אבל לקחת את כל זה כמו משחק. באופן טבעי, כדי להתקרב לאדם ולבקש כספים, אתה צריך להיות מודגש, להחזיק איך אנחנו כל הזמן מדברים, כריזמה, יש לפחות רמה מסוימת של מיומנויות משחק, כי יש צורך לשכנע, אסרטיבי ואפילו! הדבר הבסיסי ביותר שלא שווה את זה, הוא הפך, לשקר על "סבתא חולה" או כאילו הגורל האומלל של אמו של האם, אחרת זה יהיה כבר הונאה, אשר עשוי להיות קשיים עם החוק. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי כאשר אתה דורש כספים, ואז לומר ישר כי אתה צריך למלא את המכונה, ללכת מניקור, או שאתה רק מאוד רוצה לקנות קפה עם מאפים טעימים מן המאפה הגדול ביותר. יש צורך להדגיש כי פתיחות ומוניטין יכול סוף סוף להמיס את הלב גם כפי שהיינו לומר, האדם הנורא ביותר.

יתר על כן, אנו נראה איך כולם יודעים, שיטות מסוימות כי סוף סוף להרוויח כסף ממש על הרחוב, במהלך הצעדות על חנויות, בספורט סופר, בחניה, תדלוק ואפילו בתנועה!

"המלכה של בנזוקולונקה"

תחנת הדלק היא מקום שבו ריכוז החבר 'ה פשוט לחמניות, כי למעשה כל אדם 3 יש מכונית כי צריך להיות מסוגל לתדלק. איך להרוויח כאן? לבוא לתחנת הדלק בשעות אחר הצהריים, כאשר רוב האנשים לחדש את מניות הדלק, ופשוט להתחיל להתקרב גברים ולבסוף לבקש כסף. מניע את בקשתו לעובדה שהארנק הוזמן, ויש צורך ללכת בדחיפות בדחיפות. לידיעתך, עם כל זה לא שוכח, אם כן, זה עולה בקנה אחד עם ג'נטלמן כדי לקבל ג 'נטלמן, בכלל, לחייך, להיות נחמד, ובמקרה של פורטונה, בהחלט לבקש את מספר הטלפון שלו. נסו לבחור מכוניות יקרות ומעמד לא צורכים איך אנשים משמשים להביע, כמויות ארוכות - הגבלת, כפי שכולם יודעים, אחד או 2 אלפים אלפים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

"להתחייב להאכיל ...-

באופן טבעי, לבקש מזון במעבר הוא לא כל כך לדבר, אבל אפילו לקנות בחנות המכולת ניתן לשלם בעזרת אדם נדיב ומאובטחת, בעוד לא מוכר לחלוטין. כדי לעשות זאת, אתה צריך לחייג כמה מאיתנו כל הזמן אומר, את המוצרים הדרושים בצמה, ובקופה להתקרב כמה ג 'נטלמן עם איך רובנו התרגלו לומר, בקשה לשלם עבור המוצר. באופן טבעי, אתה לא צריך לעשות את זה, כפי שכולם יודעים, עגלה שלמה של סחורות במשך חודש. אבל שיטה זו יכולה, לשים את זה בעדינות, כדי לרכוש כל טעים: קוויאר, שוקולד יקר, פירות יער טריים ופירות, אלכוהול, קינוחים. זה אפשרי כי רק כדי לאכול על איך כבר התאספו כמו שזה היה לשכב באמבטיה עם קצף, לשתות שומר ו לנשוך את תות התות, לא לקחת את הכרטיס! טוב, לא, לשים את זה בעדינות, נעלם בערב? יפה, לבסוף, לחייך ולדבר על איך רציתי לטפל בעצמי טעים ואיך זה יהיה חבל בשבילך, אם זה לא יהיה. אדם אמיתי בהחלט רוצה לרפא גברת. רק לא מתפעלים על מחמאות ונאומים לשבורה!

"צועני עם יציאה!-

אתה יכול "לתפוס" חבר 'ה בכל מקום, לפחות בערך מסחר, אפילו ברחוב, לפחות בתנועה. ואולי אפילו לא צריך להגיד שזה די מוריד את כוס הקארה, לדפוק על מכונת הכתיבה השכנה, ובכלל, לקול את בקשתך, כי כרגע אתה הולך למניקור, ואת הכסף לקחת את הכסף לקחת. תארו לעצמכם עובדה אחת, ואולי קרה ברחוב ולתתיך להתחמם בבית קפה נעים עם משקה חם וטעים כמו עוגות. כן, עם, איך להגיע, יד אחת, כל זה נראה כמו מתחנן וזכר את אורח החיים של רומא. באופן כללי, בין השאר, תוכלו להיות שיחק על ידי תפקידו של "צועני", אבל המניע שלך לא לשטות, הוא הפך, לפתעות לחוט. זוהי האפשרות כאשר אישה רק מבקשת נציג רצפה חזקה כמות קטנה של כספים. אבל הצרכים שלך, והוא כבר יהיה, סוף סוף, להחליט: לעזור או לא. אם אדם, בכלל, נותן, אומר שהוא רק חלק עם האמצעים והם ללא ספק לא קיצוניים. בתמורה, אתה תודוו שלו, כפי שכולם יודעים, חיוך, מחמאות, מעייפת עיניים בהחלט לקחת את מספר הטלפון. כפי שלא היה מוזר, אבל צעד זה חשוב מאוד כי זה עשוי להמשיך להביא הכנסה נוספת.

עבור מה סוף סוף לאסוף מספרי טלפון?

הולך "רווחים" כל הזמן לאסוף אנשי קשר שנתנו לך כסף בשבילך. בשביל מה? ב -1, מאוחר יותר אתה יכול להזמין אותו על תאריך או על כוס קפה. זה לא משפיע על שום דבר, אבל בסופו של דבר, זה עשוי לשפוך לעניינים נוספים או "בונוסים" נוספים בצורה של טיול במסעדה טובה, מתנה קטנה סיוע חומר אחר. נערות פנאי יכולות למצוא שיטה כזו לעצמם, כפי שכולם אומרים שהלקוחות החדשים ביותר, עם כל זה ב - Solvency והלימות של אדם לא יהיה תנודות. 2, לפי מספרים זה אפשרי מעת לעת, באופן כללי, עושה עלון, כמו אנשים רבים חושבים על מסרים דומים "חמוד, אתה, כפי שכולם אומר, כזה ג 'נטלמן! לא יכולתי לעזור לי שוב וגם לשלוח כמה אלפי כרטיס?-. אני מפחית, אבל זה יכול גם לעבוד, כי, שיש, כמה מאיתנו, אומר כל הזמן, בסיס הגון של מספרים, היא לא בעיה גרועה עבור עלון כזה, ולבסוף, לאסוף כמות טובה, בעיקר פשוט לעשות את זה לא לעתים קרובות.

אתה יכול למצוא גבר במגרש החניה!

באופן טבעי, ללמוד איך לשים את זה בעדינות, כדי להרוויח כסף בעצמך - זה נהדר, אבל כל אישה חלומות על מציאת הפטרון שלו, עם מי הזדמנות לחיות רגוע ולא לדאוג לגבי. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאתה יכול למצוא את Tsarvich שלנו מאובטח במסעדות ובקבלות פנים חילוניות, באתרי אינטרנט של היכרויות בערך כדי ללכת ללכת "לצוד" לחניה! ובסופו של דבר, אנו נעזור לך במדבקות רגילות זו עבור הערות, אשר דבק במחשב או במקרר. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה לעשות? לרכוש חבילה של מדבקות ולבסוף לכתוב את המסר החמוד שלהם, משהו כמו "לא יכול להחזיק!»ואת מספר הטלפון שלך עם סמייל או לב, או" התקשר, אם אנחנו מעזים ". זה אפשרי כי לאחר מכן אתה לוקח ולשים מדבקות אלה על מכוניות יקרות ומעמד. באופן טבעי, כדאי לבחור חניה ליד מסעדות, מוסדות עירוניים, כמו רבים אקספרס, עילית מגורים מתחמי. תאמין לי, מישהו בהחלט יתקשר ואולי זה יהפוך למקרים. אותו איסוף יכול לכלול, באופן כללי, כדי לעדכן את מסד הנתונים של הלקוח על ידי מתן השירותים שלהם, ואת הבנות היומיום יקבלו סיכוי לבסוף לקשור עסק עם איש שיער שיער.

תוצאה קטנה

אלה טריקים כדי picitate הנערה כדי להרוויח בעוד כמה שעות הרבה יותר מאשר לשבת במשרד. גם זו שיטה טובה לעלות על התוכן או בהצלחה להתחתן. העיקר הוא כי זה לטפל בו כמשחק, והותיר לרווחים, לא לפחד כישלונות, אלא להיפך, להיות כך, כפי שכולם יודעים, מוכן. אם אתה פולט אמון על עצמך, פתוח וחיובי, אז אדם יהיה קשה לך לא לסרב.

Просмотров: 407 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar