Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:36
כיצד להאריך כפי שנהגנו לדבר, יחסי מין - 13 שיטות גם לעשות ליידי מאושר

Zingkkhood רק על קבלת אורגזמה סוף סוף להחרים יותר ממחצית האנרגיה ואת הנאה אמיתית ממין. אחרי הכל, אם אתה לחפור מהסיבות, כפי שכולם יודעים, "סקס מהיר", אז התמונה היא לא בדיוק איך אנחנו כל הזמן מדברים, קשת. אנחנו רוצים להציע מספר עצות שיסייעו לשנות את הקצב הרגיל, המואץ ולקבל את הנאה המקסימלית מהתהליך.

התוכן של המאמר

1 למעלה - 13 שיטות intercommunication

למעלה 13 שיטות להרחבת Act_8212_13

שיטות אלה ישמשו כלי טוב כדי להפחית את הדאגה, לשפר את הפונקציה זיקפה, הגדלת סיבולת. כמה מהם הולכים, הלכו!

הפעל את ההקדמה

כמעט בכל החבר'ה, החלק העיקרי של משחק המין הוא מעשה חדירה. יש לציין כי יש אחוז מאלה שסבלו סוף סוף לא פונקציונליות זיקפה. הם בטוחים כי הנאה ניתן להעביר לא רק כפי שאנו מבטאים, סקס נרתיקי, אלא גם עם נוגע, נשיקות, ליטוף אוראלי, גירוי של הפות עם ידיים או סקס עם אביזרים.

למעשה, חוסר היכולת של אדם לבוא למצב ההתרגשות יכול, בסופו של דבר, להיות סיבה משמעותית לבדיקות, כולל עבור משחק מקדים. אחרי הכל, לא כל הגברות מסוגלות, לשים את זה בעדינות, לקבל אורגזמה רק מהסוג הראשון של סקס, ואפילו ללא צעד מוקדם.

נסה את הטכניקה "התחלה"

הטכניקה מושלמת כאילו עובד עבור אלה שרוצים להאריך סקס ולמשוך את הרגע האחרון. לשם כך, הוא נשלט באופן בסיסי על ידי יחסי מין, סיום התהליך כאשר שפיכה היא - כאן.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע זרקו שיפוט שווא כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, מה צריך להיות שותק. עם זאת, מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

אבל תסתכל על המדינה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה לא צריך להרגיש מגעיל, כאב רגשות.

שיטה זו מלמדת את הגוף סוף סוף להרגיש בנוחות לאורך כל המעשה, אפילו עם פעילות מינית אינטנסיבית ללא שפיכה.

הזן את הטכניקות העדכניות ביותר

אם אתה נעצר איך זה היה ראש, אחד, תנוחה נוחה, אשר כבר לא מביא כמה מאיתנו כל הזמן אומר כי הגיע הזמן לשנות את האסטרטגיה. לצאת מאזור השירותים ולכתוב את ספר האהבה שלך.

אתה יכול לקבל את החלק האחרון של הנאה בפארק, קפה, טיולים, בעוד ספורט. זה עוזר להרגיש קשר יוצא דופן בין שותפים ולהעביר התרגשות נעימה לחדר השינה.

לנהל איך אנחנו משמשים לדבר, זהירות למזער את הלחץ

זעזועים מתח חזק להפחית באופן משמעותי ליבידו ולמנוע הרפיה מלאה. מדינות כאלה, עם הזמן, הם הציגו לתוך דיכאון עמוק, ולא לכלול, כדי להשיג אורגזמה הופך להיות בלתי מבוסס.

תוכנית ניהול מדע ומתח: נערות ליווי בתל אביב

התמקדות ברגשות, כפי שכולם יודעים, קרבה רוחנית. אימון גופני. איכות גבוהה, שינה אמיתית. עבודה תקופתית על יחסים (פתרון בזמן של צרות, דיון במין והפרות שלו). מדיטציה, יוגה. שיעורים של עסקים אהובים (תחביב). ערעור לפסיכולוג, סקסולוג (עם צורך חריף). קבלת תרופות הרגעה.

נקודה עקרונית יותר - מקשיבה לעצמך ולניטור רגשות. רק לעקוף ניטור מדויק עצמך, אתה יכול למצוא את הדרך הנכונה כדי לפתור את הקושי.

לסרב לעשן

ניקוטין וחומרים שנמצאים בסיגריות לתרום לעלייה בלחץ הדם, הפיתוח של מחלות קשות של מערכת קרדיווסקולרית. זה, בתורו, מוביל לאופן שאינו פונקציונליות זיקפה. גם עישון משנה את הרכב הזרע, מה שהופך אותו לא מתאים להזרעה.

התחל, החל לדבר יחד

תקשורת פתוחה יחד טובה יותר לפחות פסיכולוגית. לדון עם השותף שלך החיים הכי סקסיים שלך, חרדה, ספקות. עבודה שיתופית על חוסר מנוחה יבטל תחושה של בידוד, חוסר נחישות, אשמה.

הניוונס העיקרי של התקשורת הוא אמון. אתה יכול להיות בטוח כי השותף הוא מאה אחוז להסתמך עליך, ואת החסרונות של Intim לא יהיה כך לדבר מעבר לגבולות הגבול המתואר.

עם הזמן להחליט על הקשיים של מערכות יחסים

לעתים קרובות אנו רואים כי הגברת בחום הכעס מותקף על ידי גבר, מבקר, לא לשים את דעתו. זה גם קורה להיפך. אבל המהות של כל הסיפורים היא אחת - אם אחד השותפים מרגיש לא אמין, אז הטלת המינית לא, זה היה אפשרי ללכת ודיבור.

יש צורך ללמוד את שבחים של השותף ולקחת את מעשיו נינוחים, להבין איך רובנו רגילים לומר, סיבות גלויות ומניעים הנוכחיים.

ספורט

פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לפתולוגיות לב, קיפאון דם בכלי, חוסר אונים שרירים, פיגור שכלי. חוץ מזה, עומס יתר פשוט משפר את בריאות הנפש, מפחית חרדה, משנה את התפיסה של עצמו בצד העליון.

גברים, כמו גבירותיי, שימושי לשרירים אינטימיים. הנה רשימה של כמה תרגילים:

במהלך השתנה, להשעות שתן שתן, חתכים לסירוגין הרפיה שרירים עם 10 - שניות. חזור על מחזור זה בתוך 10 פעמים ביום. להפחית את שרירי פי הטבעת על ידי איך אנשים רגילים להביע את אותה תכנית. שוכב על הגב, זן את השרירים של העיתונות 5 - 6 שניות. במצב של הרפיה, אתה 10 שניות. לשלב קיצורים של פי הטבעת והעיתונות, לבצע מיד. תיזהר לתחושות

ערנות היא תרגול קשה של הבנת הרגע האמיתי. יש לציין כי בפיתוחו, שיעורי יוגה, עזרה מדיטציה. הרופאים המזרחיים מייעצים להפעלות אקופונקטורה ועיסוי נקודה להתעוררות של מרכזי תשומת לב וריכוז.

תשומת לב לשותף, לרגשות ובאינטימיות של חיים אינטימיים - המפתח לפעילות מינית מוצלחת, הדגיש ומניעה עקיפה, כפי שאובצאים רבים, אי-פונקציונליות זיקפה.

לנצל את phytotherapy

מישהו איך רובנו התרגלו לדבר, ריפוי עשבי תיבול מסוגלים, בסופו של דבר, לחזק את העוצמה ולחסל את הקשיים של אי-פונקציונליות זיקפה. אלו כוללים:

טימין. הוֹבָלָה. אימבר. נשים. איוון - תה. לונונגריאן. אורן.

לפני תחילת הטיפול, להתייעץ עם רופא. בהחלט לראות את המינונים לא להתחיל לקבל את שאר הדשא ללא צורך.

לא לחסל את האפשרות של ייעוץ

לעתים קרובות, קשיים נפשיים לבצע תנאי מוקדם עבור נפט זיקפה:

דִכָּאוֹן. מתקנים במשפחה, מערכות יחסים. תהליך ההזדקנות. חוסר ריפוי, כפי שאנו מביעים, פסיכו-רגשית תפקוד לקוי. פציעות.

ייעוץ אישי יקבל אדם לקבוע את אסטרטגיית ההתנהגות, אימוץ מצב אמיתי. תנאים מוקדמים לא צריכים להיות מחסום למין ולתקשורת פתוחה עם שותף.

פנה לעזרה של מיוחד

אל תהססו, בסופו של דבר, צור קשר עם מיטהופאתולוגים, אורולוגים, אנדרולוג. ואולי אפילו לא צריך לדבר על המשימה הנכונה של מדווים, שמירה על איך אנחנו יוצאים מדברים, סיכוי אורח חיים בריא לשחזור של מיני גדל באופן פעיל בזמנים משמעותיים.

תכשירים - תרופות נוגדות דיכאון, למשל, מעכבי סרוטונין סלקטיביים מפחיתים את הליבידו והפרות את תהליך שפיכה. אם התרופות שאתה לוקח יש תופעות לוואי בצורה של flauntingness מינית, ולאחר מכן לדון ריבוי הקבלה ומינון עם הרופא.

Collure רכשה מחלות

זיקפה לא פונקציונליות להיות ביטוי של מחלות רכש מערכתית. בקטריאלי, כפי שהוצגו להביע, זיהומים ויראליים אינם מופחתים רק ליבידו, והרכב של שינויים הזרע, התורמים לשפיכה מוקדמת, מדינות מלחיצות.

סכנה יוצאת דופן מייצגת את הפתולוגיה של הלב, השתן, מערכות אנדוקריניות.

עכשיו אתה יודע איך לעבוד ניואנס אינטימי של החיים שלך. לא ממהרים להסיק מסקנות על השותף ולהקשיב זה לזה. כולם יודעים כי כל הזמן זוכרים את זה, כמו הרבה מאיתנו, זה כל הזמן אומר, לא משנה מה הבעיה נפתרת, כלומר, סקס - pokology.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אחת השיטות האהובות על מנת להרחיב את יחסי המין - להחיל חומר סיכה עם אפקט מגן. אבל יש לו חסרון משמעותי: הוא, זה הפך, עמעם רגישות, ורגשות חדירה להפסיק להיות כל כך צבעוני. אם אתה לא רוצה לנקוט קרנות צד שלישי, אני ממליץ לבסוף לתרגל כמה באים לידי ביטוי, תנוחות משמרות תכופים, קצב וקצב בתהליך של סקס.

מתכנן איגלוס מנוסה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם נדיבים ואבניים. עם זאת, זה בהחלט לא רק רגעים מוצקים בעת עבודה.

לא להפוך את הבידור אהבה ספרינט. תן לזה להיות מבוך שלם עם שפע של סיבובים וסיום מרתק מאוד. בדוק את עצמך - אם אתה מרגיש את זה, הגמר מתקרב, להאט או לשנות את התנוחה. כולם יודעים שזה לא קשה!

Просмотров: 1706 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar