Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

06:48
כמו חשפנית כדי למשוך יותר תשומת לב לאורחים?

משכורת הקרינה תלויה ישירות על כמה גברים יאהבו את זה. רק האורח המעואר יעזוב טיפים נדיבים או רוצים לדבר עם רקדנית, לאחר טיפול בקוקטיילים שלו. הבעיה היא שיש עדיין תריסר יפהפיות בר הלהקה. הכל, כמו על הבחירה: אלסטי התחת, מותניים דקים, לירקו חמוד. איך לשלם מבקרים להגיע? בשביל זה, זה הכרחי משהו להפתיע את האורח או אפילו לזעזע אותו. במראה או בהתנהגות שלך, חייב להיות משהו מיוחד בלתי נשכח, אז אתה לא לאבד את עצמך במסה הכולל של המתחרים.

קעקועים הם מגניב!

כמה גברים באים במיוחד במוסד להסתכל על הנאומים של כמה ילדות אשר לאחות אותם בנשמה. כאשר חבר מוחלף על סצינה של רקדנים, אבל באותו זמן, העין לא צריך להיצמד, אז האורח קשה לבחור מועדף. דרך לצייר את תשומת הלב של הגבר הציבורי - קעקועים.

גזור ציורים על חשפנות עירום התעוררו גברים רצונות סוד. בראש, נציגי מין חזקים יוצרים תמונה של בר armature, אשר הם רואים מאוד מינית ומושכת. הנערה הקעקוע תיעלם מאוד מן המסה של הנהרות, כלומר סיכוי גדול כי המבקרים מוסחת על ידי דיבור לשתות אלכוהול. זה יישאר קצת להתמקד בכולם (קשר חזותי, נשיקות אוויר ואיכות אחרות), ואתה יכול ללכת על עצה.

כמובן, לא לעלות עלות להבקיע את כל הגוף מסיבות עבודה, במיוחד זמנית. אבל אם כמה קעקועים כבר זמין ואתה תחול שוב, זה יכול להיות העוף שלך, אשר יסייע למשוך תשומת לב נוספת מאורחים.

צבע שיער יכול להיות התכונה שלך

מעגל בלונדינית וברונטית ... במסה הכוללת של הבנות, הלקוחות קשה להדגיש את זה מאוד, אם הם כולם דומים למקום. האם אתה רוצה לדעת את המבקרים להכיר אותך בשניות הראשונות? ואז לשנות את צבע השיער על האדירה של אש. גברים אוהבים להתמודד עם היופי ואת הרוב המכריע של נציגי אדמה חזקים, זה אפילו אחד הפנטזיות המיניות הבהירות ביותר.

אתה יכול לבחור צל מודרני אחר אופנתי (ורוד, כחול, מנטה). השורה התחתונה היא כי הצבע מיהר לתוך העיניים וזה היה קל לדעת בין אותם חשפנות מסוג. המראה הבהיר יהיה לתלות את תשומת הלב של האורח וזה בבירור לא מתאים לך לפני הקסם שלך לא רוצה להתקרב קרוב יותר, ויש כבר מיומנות מקצועית על קצה ואת המשקאות.

תלבושות זכויות יוצרים יעזרו להתבלט מן המסה הכוללת

ב סטרייט להקניט, כל הבנות נראה סקסי כי הם מציגים בתחרה belch, חצאיות קצרות מכנסיים קצרים. אבל כל התלבושות הן זהות במיוחד. אם האסטרטגיה של המועדון מאפשרת, אז תחשוב על תלבושות פנורמיות. אולי אתה בוחר צבע מסוים של בגדים, אז האורחים יהיו משהו בזיכרון: "היי, אני זוכר את היופי הזה בלבן, השבוע היא רקדה פרטית מרהיבה!-.

אתה תמיד יכול לבחור חליפות של תחפושות. לדוגמה, עכשיו קוספליי פופולרי. זה מחקה את התמונות של תווים הסרט, משחקים או קומיקס. כמעט לכל הגברים יש קונסולות, מחשב או קריאה בטלפון. אפילו הדוד הבוגר בלילה יהיה נאור באינטרנט, להרוג מפלצות קוסמיות. המשימה שלך היא מ cosplay נקבה תווים משחק פופולרי. תאמינו, זה יהיה לייצר רושם גדול על המבקרים. נכון, זה יקרה להיות נבדק בכל מוסד. פסים רבים ברים מעדיפים בנות ללכת נייטרלי, אלגנטי ותלבושות מיניות.

כמה לשלם עבור... איך לבחור טוב...

יש נשים שאוהבות את כל הגברים ללא יוצא מן הכלל. אנחנו מדברים על סמלי מין פופולריים. ברגע שזה היה מרילין מונרו, ואז פמלה אנדרסון לאחר תפקידו בסדרה "מציל מליבו", עכשיו הרבה Adore Angelina Jolie וכוכבים אחרים הוליווד.

אם משהו במראה שלך יהיה זוכר שחקניות פופולריות או זמרים, אז לבקר כי יבחין. כולם חולמים בלהט

היה לגעת אליל שלך עם סטריפטיז דומה, הרצון שלהם הוא לפחות קצת, אבל למעשה להיכנס. אם יש לך דמיון קל עם כוכבי הוליווד, להשתמש זה היתרון כדי להרוויח יותר כסף בר קלטת.

מספרים מרהיבים לא יאפשרו לך בלי לשים לב

הדרך הברורה ביותר לכבוש את תשומת הלב של גברים, אבל הדבר הקשה ביותר הוא להכות את אורחיו עם המקצועיות שלהם. הכן מספרים מעניינים באמת מופעים מרהיבים, כך במהלך היציאה שלך על הבמה, החדר נעלם לקראת משהו מעולה. לאחר זמן, גברים יפעלו בר רצועת ביום של הסצינה שלך. באופן טבעי, כל זה יהפוך עצות מצוינות ורווחים טובים על הצריכה.

לילי סנט-סיירי האגדי שיחק בזכוכית ענקית של שמפניה, אז מספר זה אימץ רקדנים מודרניים רבים. Blaise Starr היה טריק - "מתפוצץ ספה". לטפס עם משהו משלך, אז אתה תהפוך לבעלים של מופע ארוטי אישי. זה לא רק למשוך את תשומת הלב של המבקרים למוסד, אלא גם לדבר על הקריירה שלך בכללותו, כי אחרים רצועת בטר ברים יתחילו גם להזמין אותך לסיור.

מחווה מיוחדת או ברכה תדחה את האורח לרוח

לפעמים, למשוך תשומת לב לעצמך, מחווה או מילה מספיק. בכל פעם שעומד על הבמה, מצדיע לקהל של משפט יוצא דופן ובלתי נשכח. לדוגמה: "רבותי, לשכוח את הדרכים, באתי לרעוד איתך!"או משהו באותה רוח. המשפט צריך להיות מוערמים, ולכן ללא מדדים ו subtext מינית לא עושים את זה. פרעוש כזה בוודאי למשוך את תשומת הלב של גברים. אתה יכול גם לחשוב על סוג של תנועה או מחווה שממנו כל ההופעות שלך יתחילו. זה צריך להיות משהו מרהיב ומזעזע עבור המבקרים הייצור שלך בהחלט הגישו בזיכרון.

תוך כדי עבודה בחדר, אתה יכול גם להשתמש עצות שונות. לדוגמה, מתקרב לשולחן, תמיד אומר שיש לך גבר באוזן, בהכרח קול רפה. אורח ברכה כזה בהחלט זוכר, אבל, יתר על כן, אתה תהיה מיד מתעניין בך. אתה יכול למצוא אפשרויות אחרות עבור מגע מגע קל. נערות ליווי בהרצליה

המשימה שלך היא לשים לב ולוודא שהאיש רוצה להמשיך, ועל כך אתה צריך להתבלט מן הקהל. כמובן, אתה לא צריך להזמין הזעם. (אם הציורים לא נראים בהרמוניה), בחליפת רובוט מרחבית ושיער ירוק, אין צפוי להתקשר למבקר עם אהדה, אלא ההפך. כל שבבי אלה יש להשתמש בנפרד מאוד מאוד, אחרת אתה יכול לבוא לתוצאה ההפוכה.

Просмотров: 402 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar