Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:53
מפלרטטת סודות עם גברים

קל משחק וחיוך חמוד עם גבר - זה מה צריך להיות מסוגל לעשות כל בחורה. יפה מפלרטט יכול להיות שונה, העיקר הוא לבחור את הנימוסים הנכונים המבוססים על אופי של גבר. בכל מקרה, הפחד לא שווה את זה, כי גברים תמיד ביחס לבנות האלה שיודעים לשחק יפה לפלרטט. תודה על זה, אתה יכול בקלות ובמהירות לקבל תשומת לב זכר, לשמור את זה במרחק, אבל באותו זמן אני עדיין נותן תקווה כי היחסים לא רחוק. שפת הפלירטוט צריכה ללמוד מילדות, כך שבנוער לא מתגעגעים הזדמנות נפלאה להכיר גברים שבאמת באמת ומעניין אותך.

בזכות מפלרטט מוצלח, בנות רבות להראות כי הם באמת יפה, שנון קצת לא נגיש לגברים. תאמין לי שכל מניפולציות אסור בכל מקרה ימשוך תשומת לב זכר, לגרום לך בעיניו אפילו יותר מעניין ויפה. אתה לא צריך לפקפק כי אתה יכול להתמודד עם אלה או מניפולציות אחרות של מפלרטט, כי הם כולם זמינים. דירות דיסקרטיות בקריות

כללים של מפלרטט מעשי
  • חוסר וולגריות. מפלרטטת לא אומר משהו מושחת וולגרי, זה הכרחי להיות וולגרי, רק יופי ואלגנטיות מותר. אם אתה לא לציית לכללים קטנים אלה, לפלרטט שלך יכול להפוך disconnecy ו פריצות כי מפחיד את רוב הגברים. הדבר העיקרי ללמוד להראות את העובדה כי האיש פשוט יצא כי נתת את המרווח ומוכנה להיכנע לו. הקפד להחזיק על קצה הלהב, ולאחר מכן הצלחה יהיה מובטחת.
  • להיות נשית. הנשיות תמיד שווה גבר בחזית. לפלרטט הוא סוג של משחק המציג אדם שהוא באמת מתעניין באישה, אבל זה דורש תשומת לב רבה יותר ללכת לרמה חדשה של תקשורת. אין צורך לממש את התוקפנות שלך או אי שביעות רצון על ידי אחד זה או אחר. גם אם אתה לא אוהב משהו, לא להחיל את המוח, רק בעתיד אתה כבר יודע היטב כי אלה או מניפולציות מפלרטטות אחרות יהיה בלתי הולם. נסו לשמור על גבר בנימה, הוא חייב להבין את תשומת הלב שלך ופתח את הנשמה הוא יצטרך לעבוד טוב.
  • ליצור להתמקד על פלסטיק. במהלך לפלרטט, אתה צריך ליצור תשומת לב רבה על הגוף שלך. נסו לשחק עם פרק היד שלך, עם תלתלים, לזרוק רגל על ​​הרגל, ללטף את הרצפה של זכוכית או לשחק עם הקישוטים שלך. כל זה בכל מקרה ימשוך את תשומת הלב של גברים, והוא יהיה לראות אותך אפילו עם עניין רב, מנסה למקסם אותך, כדי לקבל, ואת תשומת הלב שלך כלפי זה. אבל כאן אתה לא צריך להיות פרנק שלא לצורך, ללטף את עצמך על הצוואר או הכתף, רמז על העובדה שאתה מוכן לתת לאדם. ליצור את עצמך תמים. לא לשבת אדם על הברכיים שלך, כי על כל זה מפלרטט הוא כבר מסתיים.
  • לשמור על המרחק הנכון. פסיכולוגים רבים טוענים כי צריך להיות מרחק של 30 ס"מ בין זוג. אם זה קרוב יותר, אז זה פלישה של שטח אישי. אין צורך למהר את האירועים, חשוב לעניין אדם, לתת לו את התקווה שיש לו באמת הזדמנות לרצות אותך, אבל כל הזמן שלו.
  • לשלוט בצחוק שלך. גברים לא מקבלים צחוק נקבה גס, אשר קבילה בחברות החברה. אם אתה באמת רוצה להרשים את האיש, לעבוד על רמת הצחוק שלך. כל עודף של הצחוק המותר מיד הורג את המצב הרומנטי לפלרטט בין גבר לאישה.
  • פיקיפר נשים!... נקבה איסוף קופה...
  • להיות מסתורי. אל תציד לספר לגבר כל המידע על החיים שלך, להשאיר קצת מסתוריות שהוא רוצה לפתור. תן הזדמנות להתנסות סיכוי, כי רק במקרה זה אתה באמת נראה בשבילו בחורה מעניינת, תקשורת עם אשר מביא ברגשות חיוביים בלעדי.
  • הקפד לעניין את הדקות הראשונות של הפגישה. אדם חשוב להרגיש שהוא מתעניין בך, ואתה מעוניין בו. רק בשל עניין הדדי וכמה יחסים עשויים להתעורר, קשר חזותי וחיבה רוחנית. ביניכם, בכל מקרה, מגע חזותי צריך להתרחש, אבל זה צריך להכיל לא יותר מ 7-8 שניות. לאחר מכן, אתה יכול לשחק את המשחק "מראה", מנסה לחזור על תנועות השותף שלך.
  • אבל אם אתה עדיין משתמש במניפולציות שונות של מפלרטטת, להיות בטוח לזכור כי זה לא משחק רגיל, אתה לא צריך לתפוס את כל זה ברצינות, כדי לא לקבל אכזבה. לא כל הגברים צריכים מערכת יחסים רצינית, ואם אתה רואה שיש אדם לידך, מי מעמיד את המיטה לתוכנית הראשונה שאתה לא מתאים לך, לא לתרגם את הרגיל לפלרטט למשהו רציני יותר.

    Просмотров: 191 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar