Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:18
מה שאתה צריך כדי לגלות על חסות בתאריך הראשון

התאריך הראשון של נותן החסות הוא תמיד לוטו. התוכן מחכה לסיר ג'ק, או שהיא תעזוב עם כל דבר. ראוי לציין כי זה לעתים קרובות על הבנות היכרויות הראשון מתנהגים לא ממש נכון. נראה שהם באים על השלל ומאבקים לאהוב את הפטרון הפוטנציאלי. אל תשכח כי בפגישה האישית הראשונה לא רק גבר מעריך אישה, אבל היא גם נראית קרוב לנציג של מין חזק. https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%9F/

אם הג'נטלמן עשיר (מה עוד צריך להיות משוכנע), אז זה לא אומר שהוא אדם טוב. מיליונרים ואנשי עסקים נמצאים עם המקקים שלהם בראש. יחסים עם כמה מהם, אפילו על ידי חישוב, יכול להיות פשוט בלתי נסבל. התוכן חייב להשתמש במועד הראשון כדי ללמוד על החסות הפוטנציאלית ככל האפשר מידע. הערכת גבר עומד מנקודת המבט של שלוש רמות.

רזונסור רציונלי

כאן אתה צריך ללמוד כמה שיותר על רקע של חסות פוטנציאלית. זה על החינוך, מקום עבודה, רכיב תרבותי, אורח חיים, תחביבים ואינטרסים. התוכן גם צריך לנסות לגלות איך האיש עשיר: השיג כל דבר עם עבודתו, זה היה עסק שירור או כסף אינו מתקבל במלואו על ידי. ואולי, לפני שאתה רק גדול, אשר מבלה את מצב אבא. זה מידע חשוב מאוד שיעזור לך להבין כמה אתה יכול לסמוך על חודש והוא יש סיכוי של תוכן ארוך.

בנוסף, חשוב לגלות על חסות ככל האפשר, שכן היא תקבע את הפנאי המשותף שלך עוד. אולי הוא פילוסוף ומאהב של מוסיקה קלאסית, ואתה לא יכול לסבול ושיחות של זאבל. או אולי הוא אוהב סקי, סנובורד, טיפוס הרים וסגסוגות על הנהר, ואת החיים שלך עם קיצוני לא מתאים. יחסי חישוב לא צריכים להיות עינויים. עדיף מיד לגלות מה מחכה לך מאשר לסבול.

התוכן חייב לקבוע את הרמה הפסיכו-רגשית של גבר

חשוב מאוד לא לרוץ לתוך פסיכו-סוטה, אבסורגר או נציג של מין חזק עם כל חריגות התנהגותיות. למרבה הצער, בין האנשים העשירים, אבחונים נפשיים אינם נדירים כלל, ולפחות 70% מהגברים דורשים לפחות ייעוץ פסיכולוג. הכל בגלל לוח הזמנים האינטנסיבי, קצב החיים המהיר ואחריותו, השוכנת על מיליונרים ובעלי חברות גדולות.

אל תאפשר כסף גדול לטפס על העיניים שלך. תסתכל היטב על אדם שיושב לפניך: צופה בתנועות, את התגובה למילים שלך, להקשיב לתשובות. "פעמוני אזעקה" יהיה בולט מיד. אם משהו מבלבל אותך או אפילו מפחיד בהתנהגות של חסות פוטנציאלית, עדיף לא להסכים על תאריך השני. יותר מדי סיפורים עצובים על איך העריצים זכר פרצו נערות גורל.

הרמה המשוערת של חסות אינה חשובה פחות ביחסים

חשוב מאוד לגלות אילו מתקנים ואמונות אנשים חיים, אילו ערכים ממנו. כל זה נוצר מילדות, ולכן אי אפשר להשפיע על דברים כאלה. אם לאדם יש כמה סטריאוטיפים על מה התפקידים של גבר ואישה במערכות יחסים, אז התוכן נשאר או להסכים עם זה, אם הוא משתף עמדה כזו, או לפצות. צריך לנסות להפוך את הפטרון מיד חשף את כל האמונות שלו. אז זה יהיה קל יותר לך להבין אם אתה מוכן עם אדם כזה.

אין צורך לזלזל בחשיבותו של התאריך הראשון. המידע שאתה יכול לקבל במהלך פגישה זו יקבע את העתיד שלך.

Просмотров: 136 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar