Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:50
סקס ידני: הידיים שלנו מסוגלות כמעט כל מה שאתה צריך לדעת

מדריך ל סקס הוא גירוי, כפי שאנו מביעים, איברי המין באמצעות הידיים. יש לזה חבורה של יתרון. בעצמם, פרקטיקות ידניות הן די רגילות, אלא לדעת את שני טכניקות מטושטשות, אתה יכול למשוך את שלך עם שותף אינטימי החיים לרמה חדשה.

התוכן של המאמר

1 Pluses 2 התקנים 3 טיפים 4 טכנאים

היתרונות

סיכון של התרחשות כפי שאנו מביעים הריון לא מתוכנן קטן באופן משמעותי. ראוי לציין שזה אותו הדבר (ולא את הזרע בכל דרך שהיא הנרתיק מיידן), אז זה לא לאבד את הראש שלי. סיכון של זיהום של מחלות להעביר במין, נוטה לאפס. טכניקות רגילות הן רגילות מאוד ועוזרות להשיג אורגזמה ללא מאמצים מיוחדים. במקום בתהליך של מניפולציות, הידיים עייפות, אתה יכול להעביר את החבוט על ידי באטון או צעצועי מין לצעירים. מדריך ל סקס מגיע לסיוע כאשר הנרתיק, האחורי מטרה סקס אוראלי מסיבה אחת או אחרת. או כאשר שניכם מאוד עייף ומסוגל רק עבור סקס "עצלן". זה מאוד ברור או רק כאשר אתה אני רוצה בניגוד.

התאמות 2

סיכה, שיכה ושוב גריז. רוק הוא, באופן טבעי, תכונה חיונית של מין, אבל עדיין לשים לב חומרי סיכה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כמה כמו חומרי סיכה עם אפקט קירור, לדוגמה.

כמה גורלי ומשותף הם חומרי סיכה על בסיס אקווה. סיבוב סיליקון - בחירה טובה, אבל רק במקרה זה, במקום שאתה לא משתמש, כפי שכולם מובנים, עובדי סיליקון.

לגבי טכנאי ידני, לבחור חומר סיכה אבל הטעם שלך. במהלך הרגיל, כפי שכולם מובנים, מין נרתיקי צריך להיות זהיר, שכן הרכב של כמה חומרי סיכה יהיה סוף סוף לפגוע microflora הנרתיק.

בפרט, זה חטא "טעים" סיכה. על כמה חושבים, סקס אוראלי צריך לאסוף חומר סיכה, אשר הטעם שלו רוצה לא להפריע לעונג של התהליך. אין הגבלות כאלה במין ידני, אז אני מצטער על משחק מלים - לקחת את הכל בידיים שלך.

מדריך ל סקס עצמו מרמז רק גירוי ידני, אבל אף אחד לא נעשה ממך שוויט, בסופו של דבר, לקצר את השביל בדרך לאורגזמה. ראוי לציין מה מוצרים עכשיו יותר פופולרי? מה, לשים את זה בעדינות, נוגע בגברות, ואז במשך זמן רב העליון שומר את הנבחון ביותר, מסוגל להביא את הגברת שיא למעשה בתוך שניות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל עבור אוהבי אתה בוחר את הנשים אוננות ביצה טנגה.

טיפים 3

לקחת יציבה נוחה - נראה כי הוא מודאג ואת המארח, ואת הצדדים הפעילים. המקבל צריך להיות רגוע מאוד, בסופו של דבר, ליהנות, ואת השותף הפעיל צריך למצוא את הכוח להביא את המקרה עד הסוף. ולא את ההצגה יהיה סופר אסתטי, אבל לא נוח, תצטרך לוותר אבל באמצע הדרך. עם מדריכי מין נקבה, אתה צריך להתמודד עם תודה רבה לא לנסות, זה הפך להיות אפשרי להשתמש בלחצן כפתור קסם, 1 לחץ עליו זה יהיה מספיק.

כדי למלא את הרצונות שלהם בישראל, במקרה שאתה מודל אלגנטי מרוסיה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 6600 $.

במקביל, חבר של אדם לא צריך לקחת 2 אצבעות, כאילו זה התחיל להביע, אגרטל סיני. תנועות בביטחון, בינוני את הדחיפה החזקה ביותר - ואת המקרה בכותרת. במקום ליידי יהיה זהיר מאוד, לשים את זה בעדינות, להתמודד עם חבר, אדם יכול לחשוב על זה, כפי שאנו מתייחסים, החלק היקר של הגוף הוא לא נעים על ידי התקן. כשמדובר איך כולם יודעים, מנומס שיטות מעשיות עם איבר איברי המין של גבר, לא סוף סוף לשכוח את האשכים. זה ברור מאוד, אזור זה (כמו האזור בין שק האשכים ופי הטבעת) הוא לשים על העצבים סוף. כולם ברורים כי הגירוי המוסמך של אזורים של אזורים יעזור, באופן כללי, להביא את האורגזמה. שמור על העור של הידיים - זה צריך להיות איך מתון עדין. החספוס צריך גם להסיר, ואת העור הוא סוף סוף משומן עם קרם מזין. במקום הנערה מסמרים ארוכים מאוד, כפי שאנו מבטאים, צורה חדה, צריך להיות זהיר מאוד, כדי לא סוף סוף לפגוע בבשר Macry עדין.

Technics4

אין צורך להתרחק זה מזה. מדריך ל בפועל יכול, בסופו של דבר, להתחיל, להיות לבוש. כולם ברורים כי למשל, הגברת יכולה להתחיל לעסות את איברי המין של אדם דרך איך אנחנו רגילים לקרוא, מכנסיים רקמות לא רצויות. הקדמה כזו היא מאוד מאוד, לשים את זה בעדינות, הופך את שני הצדדים של התהליך. אל תמהר להתחיל באופן פעיל, צדד בצד. כאשר האיש חופשי מן המכנסיים, השותף יכול פשוט הפעל את קצות האצבעות בחבר. להאריך את הקדמה, זום מעלות מתח מין. אתה יכול להשתמש בטכניקה היומיומית, נע על חבית של חבר להתנפח ומטה, אבל לנסות כזה טריק: תן האגודל הוא קל, איך להתבטא, תנועות רדיאליות סוף סוף מעורר ראש חבר. לֹא לשכוח סיכה. לשנות את המהירות של מניפולציות. נסה לעשות אז אתה לא למנוע ממך משני - אז אתה לא צריך להיות בקצב מטורף למהר לאורגזמה. טכניקה הבאה מציעה תנועה מתמדת מטה. זה טוב מאוד להדגיש את מה שאתה צריך לתפוס חבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, עם יד ימין וללכת מן הראש אל הקרקע חבר. איך היד תגיע לבסיס, תוכל להרוג, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, נכון Ryuku ו חבר את השמאל - זה גם עושה קצף מלמעלה למטה, להגיע את הקרקע, אתה מסיר את ryuko שמאל, חבר את הספק ואת t.ד '. כל התנועות יעד רק על מלמעלה למטה. ראוי לציין כי התנועה לא נעצרת לרגע. נראה שזה לא מפתיע, אבל זה בפועל גם שואל עושר של סיכה.

ימים קריטיים, הריון או לא קונדום בהישג יד - זו לא סיבה לוותר על סקס.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים שרובעים להסתכל על הפסטיבל, הליכה ישירות עם אישה בהירה. זה להרוויח זה די די, כך שהוא מכוסה לחלוטין עם כל מה שצריך.

זה ברור מאוד, לא לשבת, אז לדבר, קיפול ידיים, ואתה תהיה מאושר! במילים אחרות, אורגוזיס.

דירות דיסקרטיות

ויקטוריה פומין

אוננות הדדית עם הידיים - הנוהג הנפלא של סקס ידני, שבו אתה יכול להיראות לשנות את חיי המין. גם לא צריך לשכוח ליטוף אוראלי, סקס אחורי, באמצעות צעצועי מין. אתה יכול אפילו להזמין את המשתתף השלישי למיטה (מאשר שני השותפים לא יהיה נגד ולא ישפיע על דברים). Bdsm, פטישיזם הרבה יותר - שמחה אהבה יכול להיות שונה מאוד! לשנות תנוחות ומקומות, נסה כמה לחשוב, משחק תפקידים, לעשות סקס בבגדים, לשתף תפקידים דומיננטיים.

Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסט. לא הרבה מי יודע מה עובד במשך יותר מ -10 שנים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אני עוזר לזוגות לפתור קשיים איך ללכת, חיים מיניים. אתה תראה כמה בריא, כמו רבים חושבים, חיי המין ישנה דברים לטובה.

Просмотров: 150 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar